Akce na tento měsíc
Kožené boty na míru Nehtová kosmetika Pánské tašky Pelíšky pro vaše mazlíčky Přírodní kosmetika a doplňky stravy Rybářské potřeby Tupeská keramika

Samostatní podnikatelé vs obchodní síť



Samostatní podnikatelé vs obchodní síť

Kdo z vás si už zkusil PPC (Z angl. pay per click - platba za kliknutí) reklamní kampaň na Skliku nebo v AdWords, se mnou bude zřejmě souhlasit, že to není tak lehké, jak to na první pohled vypadá. 

Ano, je to jednoduché, napíšu inzerát, zadám klíčová slova, nastavím denní rozpočet kampaně a je to. Obsluha je opravdu jednoduchá - intuitivní, ale bude nakonec reklamní kampaň v plusu? Kdo si to zkusil, většinou zjistil, že je to sice hezká hračka, ale z dlouhodobého pohledu to bude chtít trochu sofistikovanější přístup. 

Co teď? 

Buď se ponoříte do nápovědy, článků o PPC, budete pročítat diskuze a zkoušte stylem pokus omyl nebo se obrátíme na někoho, kdo se na PPC reklamní kampaně specializuje. Jak poznat toho pravého “profíka” je dnes poměrně snadné. Tito lidé mají zkušenosti, dokáží zdůvodnit co a jak nastavují a ideálně mají taky nějaký, nejlépe Google certifikát. 


To by jsem měli vyřešeno.

Dají se dělat reklamní kampaně ještě efektivněji, levněji a s větším dosahem? 
Když jsem na něco sám, většinou mi to zabere více času a energie, než když je nás na to více, že? Proč tedy nevyužít podobně smýšlející lidi a nevytvořit skupinu - obchodní síť. Propagace vlastního zboží v síti vás vyjde levněji, protože nejste sami na placení certifikovaného profíka. 

S každým dalším členem vaše náklady klasají a informace o vašem zboží se dostává k více potenciálním zákazníkům. V učebnicích ekonomiky se můžete dočíst, že ekonomická hodnota sítě se rovná počtu uživatelů a myslím, že na tom něco bude.